Παιδί και διαφήμιση

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Παιδί και διαφήμιση

Κώτσικα, Βασιλική

Στόχος αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει τη σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και το παιδί, τις επιδράσεις που ασκούνται πάνω στο παιδί από τις διαφημίσεις, τις αιτίες που οδηγούν τις εταιρίες και τους διαφημιστές να στρέφονται περισσότερο προς το παιδί και τέλος η παρουσίαση των ερευνών και των συμπερασμάτων από τις έρευνες που εκπονήθηκαν πάνω σ’ αυτό το θέμα. Στο θεωρητικό επίπεδο γίνεται αναφορά στην ιστορία και την εξέλιξη της διαφήμισης από την αρχαιότητα, που έχουμε την εμφάνισή της , ως τις μέρες μας και στους παράγοντες που επέδρασαν στην παρουσία και την εξέλιξή της στους αιώνες. Κυρίως όμως γίνεται λεπτομερής αναφορά στη σχέση του παιδιού με τη διαφήμιση που είναι και το θέμα της εργασίας και τους παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση και εξέλιξη αυτής της σχέσης. Καθώς και στο ρόλο της πολιτείας, μέσω της νομοθεσίας. Ακόμη στο θεωρητικό επίπεδο γίνεται αναφορά στα τρία μοντέλα ανάλυσης της σχέσης Παιδιού και Διαφήμισης. Σε πρακτικό επίπεδο γίνεται αναφορά στα αποτελέσματα των ερευνών που εκπονήθηκαν σε Ελλάδα και εξωτερικό πάνω στο σχετικό θέμα.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)