Στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ: ανάλυση βιομηχανίας γάλακτος

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ: ανάλυση βιομηχανίας γάλακτος

Πιτούλης, Πέτρος

Η μελέτη ασχολείται με την περιγραφή και παρουσίαση του κλάδου της κτηνοτροφίας και της στρατηγικής μάρκετινγκ και εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Η κατανάλωση του γάλακτος ξεκινά από τη Νεολιθική εποχή, συνεχίζεται στα χρόνια του Ομήρου και της Τουρκοκρατίας και φτάνει μέχρι τις μέρες μας. Στο διάστημα αυτό εξελίχθηκαν οι τεχνικές συλλογής γάλακτος και παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων, δημιουργώντας, έτσι, ένα πολύ ισχυρό κλάδο της ελληνικής αλλά και παγκόσμιας οικονομίας. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων, παρά το γεγονός, ότι, στην Ελλάδα, παρατηρήθηκε έντονη παραγωγή γαλακτοκομικών ειδών, η κατανάλωσή του συνεχίζει να παραμένει σε χαμηλά, σχετικά με την ευρωπαϊκή κατανάλωση, επίπεδα. Αντιθέτως, αυτό που παρατηρήθηκε ήταν η έντονη προώθηση αλλά και κατανάλωση του ελληνικού τυριού, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας. Όσον αφορά στην προώθηση των γαλακτοκομικών προϊόντων, στην Ελλάδα ακολουθούνται οι βασικές μέθοδοι του μίγματος μάρκετινγκ με εφαρμογή της αντίστοιχης ελληνικής νομοθεσίας, ενώ κατά την προώθησή τους στο εξωτερικό, εφαρμόζονται οι τεχνικές μίγματος μάρκετινγκ για κάθε χώρα ξεχωριστά σε συνδυασμό με την νομοθεσία κάθε χώρας, αλλά και με βάση τις ισχύουσες νομοθεσίες που θεσπίζει η ευρωπαϊκή πολιτική μεταξύ των χωρών, όπως η Κοινή Αγροτική Πολιτική και οι κανόνες του Παγκόσμιου Εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)