Συμπεριφορά και στάσεις καταναλωτών απέναντι στη δερματοστιξία

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Συμπεριφορά και στάσεις καταναλωτών απέναντι στη δερματοστιξία

Μαρκεζίνη, Μυρσίνη

Σύμφωνα με την έρευνα μας μέσα από δύο διαφορετικά ερωτηματολόγια συλλέξαμε τις πληροφορίες που θέλαμε και τις αναλύσαμε με διαγράμματα για να είναι πιο κατανοητές. Στην εργασία από την ιστορική εξέλιξη των τατουάζ σε διάφορες χώρες αλλά και στην Ελλάδα περνάμε στο τατουάζ του σήμερα από τα σχέδια που υπάρχουν μέχρι και τι προτιμούν οι καταναλωτές σύμφωνα με τα λεγόμενα των tattoo artists.Μέσα από την έρευνα μας καταλήξαμε ότι στην περιοχή της Κέρκυρας τα τατουάζ είναι πολύ διαδεδομένα καθόλου παρεξηγημένα και η πλειοψηφία προτιμά ένα συγκεκριμένο κατάστημα της πόλης λόγω της πολυετούς εμπειρίας του καλλιτέχνη όσο και για το περιβάλλον που δημιουργεί κατά τη διάρκεια της δουλειάς του. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι τολμούν να κάνουν τατουάζ έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια της μόδας και οι τιμές τους πλέον είναι προσιτές για όλο τον κόσμο.

Thesis
NonPeerReviewed

Αισθητική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.