Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών

Χαραλάμπους, Μαρία

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πως μπορεί να συμβάλλει η εφοδιαστική αλυσίδα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις επιχειρήσεις και ειδικότερα θα επικεντρωθεί στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. Η εφοδιαστική αλυσίδα λειτουργεί σαν εργαλείο το οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να το ενσωματώσουν στις δραστηριότητες τους για να τις κάνει πιο ανταγωνιστικές απέναντι στην αγορά. Υπάρχει πληθώρα από επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα οπότε μέσω της εφοδιαστικής αλυσίδας η κάθε μία από αυτές προσπαθεί να ξεχωρίσει και να διακριθεί.

Thesis
NonPeerReviewed

Εφοδιαστική αλυσίδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.