Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Η εφοδιαστική αλυσίδα σαν πηγή στρατηγικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών

Χαραλάμπους, Μαρία

Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το πως μπορεί να συμβάλλει η εφοδιαστική αλυσίδα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις επιχειρήσεις και ειδικότερα θα επικεντρωθεί στις επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. Η εφοδιαστική αλυσίδα λειτουργεί σαν εργαλείο το οποίο οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να το ενσωματώσουν στις δραστηριότητες τους για να τις κάνει πιο ανταγωνιστικές απέναντι στην αγορά. Υπάρχει πληθώρα από επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα οπότε μέσω της εφοδιαστικής αλυσίδας η κάθε μία από αυτές προσπαθεί να ξεχωρίσει και να διακριθεί.

Thesis
NonPeerReviewed

Εφοδιαστική αλυσίδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)