Κοινωνικοί συνεταιρισμοί

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Κοινωνικοί συνεταιρισμοί

Μπακέας, Παναγιώτης

Η εργασία αναλύει τις βασικές λειτουργίες της έρευνας αγοράς και του μάρκετινγκ και πως μπορούν να αξιοποιηθούν στην αποτελεσματικότερη λειτουργία των κοινωνικών συνεταιρισμών. Δίνεται ο ορισμός και η ανάλυση της έρευνας αγοράς, το σχέδιο μάρκετινγκ και οι στρατηγικές ανταγωνισμού σε μια δυναμική αγορά. Εξετάζεται ο τρόπος λειτουργίας των κοινωνικών συνεταιρισμών και το νομικό πλαίσιο στο οποίο υπάγονται. Επίσης αναπτύσσεται ένα παράδειγμα κοινωνικού συνεταιρισμού στον τομέα της υγείας και ένα παράδειγμα συνεταιρισμού στον τομέα της γεωργίας. Συμπεραίνουμε ότι οι κοινωνικοί συνεταιρισμοί χρησιμοποιούν τις αρχές του μάρκετινγκ και της έρευνας αγοράς περισσότερο εμπειρικά και λιγότερο συστηματοποιημένα. Μια συστηματικότερη εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ θα βοηθούσε τους συνεταιρισμούς να προσαρμοστούν ταχύτερα σε μια μεταβαλλόμενη αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Συνεταιρισμοί

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)