Τραπεζικό marketing: η εφαρμογή στην ελληνική καταναλωτική πίστη

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Τραπεζικό marketing: η εφαρμογή στην ελληνική καταναλωτική πίστη

Γεωργακοπούλου, Ελένη

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστεί ο σπουδαίος ρόλος που διαδραματίζει το Τραπεζικό marketing στη σωστή λειτουργία των τραπεζών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και ιδιαίτερα στο χώρο της καταναλωτικής πίστης. Δίνεται ένας ορισμός του marketing και κάποιες βασικές έννοιες των αρχών και της γενικότερης φιλοσοφίας του με στόχο την εξοικείωση του αναγνώστη με το αντικείμενο. Κατόπιν γίνεται μία απαραίτητη ιστορική αναδρομή ώστε να φανεί η εξελικτική πορεία του marketing μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 50 χρόνων περίπου και μετά μία παρουσίαση του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργούν οι τράπεζες και άρα εφαρμόζονται οι αρχές του marketing. Πραγματοποιείται μια γνωριμία με τις εμπορικές τράπεζες, βασικό εργαλείο των οποίων είναι τα καταναλωτικά προϊόντα και έπειτα παρουσιάζονται οι πολύ ενδιαφέρουσες διαφορές του Τραπεζικού marketing από άλλες μορφές marketing υλικών προϊόντων. Στη συνέχεια, γίνεται συνοπτική παρουσίαση των κινδύνων των καταναλωτικών προϊόντων για την αποφυγή των οποίων γίνεται χρήση εργαλείων του marketing. Στην τελευταία ενότητα αυτού του κεφαλαίου παρουσιάζονται οι πολύ σημαντικοί λόγοι που οδήγησαν τις τράπεζες στην ελληνική τραπεζική αγορά να εφαρμόσουν το marketing.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)