Τεχνικές προώθησης πωλήσεων : η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Τεχνικές προώθησης πωλήσεων : η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο

Μάργια, Δήμητρα
Αποστολοπούλου, Αικατερίνη

Στην παρούσα εργασία έγινε αναφορά και ανάλυση των τεχνικών προώθησης πωλήσεων, η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο. Μέσα από την ανάλυση των τεχνικών προώθησης πωλήσεων έγινε αντιληπτό πως οι τεχνικές συμβάλουν στην αύξηση του όγκου των πωλήσεων και στον καθορισμό ενός προγράμματος μέσω του οποίου θα προωθήσουν και θα προβάλλουν τα προϊόντα, οι εταιρείες, με την βοήθεια των συγκεκριμένων τεχνικών. Στην εργασία αναλύονται όλες οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στο ελληνικό λιανεμπόριο, αυτές που απευθύνονται στον καταναλωτή και αυτές που απευθύνονται στον έμπορο. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μίγματος προβολής, της έννοιας του λιανεμπορίου και της κατάστασης που επικρατεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Thesis
NonPeerReviewed

Λιανικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.