Μελέτη για τον σχεδιασμό ενός ανατομικού επίπλου για χρήση σε σχολεία από παιδιά για αποφυγή ή βελτίωση προβλημάτων σπονδυλικής στήλης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2014 (EL)
Μελέτη για τον σχεδιασμό ενός ανατομικού επίπλου για χρήση σε σχολεία από παιδιά για αποφυγή ή βελτίωση προβλημάτων σπονδυλικής στήλης

Παπασταθοπούλου, Ζωή

Στην εργασία αυτή έκανα μια έρευνα σχετικά με την αναγκαιότητα σχεδιασμού και εκπαίδευσης στη σωστή χρήση ανατομικής σχολικής καρέκλας προκειμένου να αποφεύγονται ή να βελτιώνονται προβλήματα στη σπονδυλική στήλη των μαθητών(κύφωση-σκολίωση-λόρδωση). Αρχικά έγινε ανάλυση των σπουδαιότερων παθήσεων της σπονδυλικής στήλης (σκολίωση-κύφωση-λόρδωση), στη συνέχεια κατέθεσαν τη γνώμη τους οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς και οι εξειδικευμένοι ορθοπεδικοί, προκειμένου να αξιολογηθεί η αναγκαιότητα χρήσης εργονομικών σχολικών καθισμάτων. Έπειτα αντλήθηκαν πληροφορίες(σχετική βιβλιογραφία) σχετικά με τα αποδεκτά εργονομικά στοιχεία ενός καθίσματος(διαστάσεις). Και τέλος πραγματοποίησα μια έρευνα αγοράς σε διάφορες κατηγορίες εργονομικών καθισμάτων που κυκλοφορούν στην αγορά. Μετά απ’ όλη αυτήν τη διαδικασία και λαμβάνοντας υπ’ όψιν την καταλληλότητα των υλικών, την ανθεκτικότητα, το μικρό βάρος, την τήρηση των ελάχιστων εργονομικών προδιαγραφών, την αισθητική και το κόστος, σχεδιάστηκε μια σχολική καρέκλα που πιστεύω ότι διαθέτει τα στοιχειώδη δεδομένα μιας αναπαυτικής και λειτουργικής σχολικής καρέκλας.

Thesis
NonPeerReviewed

Σχέδιο, Βιομηχανικό

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.