Ο σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη και η κατανόηση της συνεισφοράς των κοινωνικών δικτύων στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Η ένταξη των επιχειρήσεων σε μορφές κοινωνικής δικτύωσης με αντικείμενο την ανταλλαγή γνώσης και πληροφόρησης αποτελεί πλέον ένα χαρακτηριστικό στοιχεία της σύγχρονης επιχειρηματικότητας. Η εργασία καλείται να διερευνήσει αυτά τα νέα δεδομένα που έχουν αναδειχθεί στον σύγχρονο επιχειρηματικό στίβο και κατά συνέπεια να προβεί στα ανάλογα συμπεράσματα. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν προωθήσει στη σημερινή εποχή καινούριους τρόπους επικοινωνίας και διαμοίρασης πληροφοριών. Όταν γίνεται αναφορά στα κοινωνικά δίκτυα, χρησιμοποιούνται συνήθως ιστοσελίδες. Οι ιστοσελίδες αυτές είναι γνωστές από το ευρύ κοινό και χρησιμοποιούνται τακτικά από εκατομμύρια χρήστες. Οι πρόωροι κοινωνικοί ιστοχώροι δικτύωσης ξεκίνησαν υπό μορφή γενικευμένων online κοινοτήτων. Οι εν λόγω πρώτες κοινότητες αποσκοπούσαν στην άσκηση αλληλεπίδρασης των χρηστών μέσω των chat rooms (δωματίων συνομιλίας), και την διακίνηση προσωπικών πληροφοριών και ιδεών γύρω από διάφορα ζητήματα με την συμβολή των εργαλείων διαχείρισης της προσωπικής ιστοσελίδας. Πρόκειται για εργαλεία, τα οποία αποτέλεσαν πρόδρομο του φαινόμενου που αργότερα επικαλέστηκε ως blogging
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Κοινωνικά δίκτυα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)