Διεπιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Διεπιχειρησιακές (B2B) ηλεκτρονικές αγορές

Τσιώλη, Σοφία

Ένας από τους νέους και τάχιστους τρόπους εξυπηρέτησης των καταναλωτών είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το οποίο αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα με πιο αργούς όμως ρυθμούς. Επιτρέπει τους ανθρώπους να ανταλλάσσουν αγαθά και υπηρεσίες άμεσα χωρίς κανέναν περιορισμό λόγω χρόνου ή απόστασης. Οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας, μπορεί ένας χρηστής του Διαδικτύου να επισκεφτεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να αγοράσει οτιδήποτε θελήσει. Το παρόν εγχειρίδιο εξετάζει το διεπιχειρησιακό (Β2Β) Ηλεκτρονικό Εμπόριο – και ειδικότερα τις Β2Β Ηλεκτρονικές Αγορές – τόσο από την πλευρά του απλού χρηστή που θέλει να γνωρίσει τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου και να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που του προσφέρει στο μέγιστο βαθμό, όσο και από την πλευρά του επιχειρηματία που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, έτσι ώστε να επεκτείνει τις υπάρχουσες επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)