Μελέτη των επιδράσεων της διάθεσης που προκαλείται στον καταναλωτή από το προϊόν ή από το κατάστημα: η περίπτωση του ρουχισμού

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Μελέτη των επιδράσεων της διάθεσης που προκαλείται στον καταναλωτή από το προϊόν ή από το κατάστημα: η περίπτωση του ρουχισμού

Δεμισκίδου, Αικατερίνη
Κάκος, Γεώργιος

Σκοπός αυτής της έρευνας είναι, να εξεταστεί από τι τελικά επηρεάζεται ο καταναλωτής όταν έρχεται σε επαφή με ένα προϊόν ένδυσης ή με το αντίστοιχο κατάστημα αυτού, καθώς και τι επιδράσεις έχει αυτό στη διάθεση που του δημιουργείτε εκείνη τη στιγμή. Επίσης, να εξεταστεί η επίδραση του λιανικού εμπορίου ανά κατηγορία ατόμων σε προϊόντα ένδυσης(18-30Χρόνων, 30-45Χρόνων και 45-...Χρόνων) καθώς και τι είναι αυτό που επηρεάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Kύριος στόχος μας είναι να διακρίνουμε κατά πόσο οι καταναλωτές γύρω μας επηρεάζονται από ορισμένες παραμέτρους διαφόρων brands ένδυσης (π.χ Ποιότητα, Τιμή, Εντύπωση, Κοινωνικότητα), αλλά και αν τελικά προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα Ιδιωτικής ετικέτας. Τα κύρια αποτελέσματα από την έρευνα είναι, ότι αρκετοί καταναλωτές γύρω μας επιλέγουν το λιανικό εμπόριο για προϊόντα ένδυσης. Αρκετοί επίσης είναι αυτοί που επιλέγουν να επισκέπτονται το κατάστημα προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους , εισρέοντας με αυτό τον τρόπο θετικές επιπτώσεις στη διάθεση τους. Η συνείδηση ποιότητας και αξίας, ο ρόλος της τιμής, η επωνυμία , οι σύντομες (σε χρόνο) αγορές , η διασκέδαση , η συναναστροφή με τον κόσμο, η σύγχυση κατά την επιλογή, η αγοραστική συνήθεια , οι αγορές σαν μία διέξοδο και η αγοραστική συνήθεια του καθενός, αποτελούν ορισμένους θα λέγαμε από τους παράγοντες που επηρεάζουν και επιδρούν στην διάθεση και στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η συνείδηση ποιότητας και αξίας, ο ρόλος της τιμής, η επωνυμία , οι σύντομες (σε χρόνο) αγορές , η διασκέδαση , η συναναστροφή με τον κόσμο, η σύγχυση κατά την επιλογή, η αγοραστική συνήθεια , οι αγορές σαν μία διέξοδο και η αγοραστική συνήθεια του καθενός, αποτελούν ορισμένους θα λέγαμε από τους παράγοντες που επηρεάζουν και επιδρούν στην διάθεση και στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)