Σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing plan

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Σχέδιο μάρκετινγκ = Marketing plan

Παπαϊωάννου, Μαρία

Στην εργασία που ακολουθεί θα δοθεί ένας απλός ορισμός της έννοιας «σχέδιο μάρκετινγκ», θα αναφερθεί ο ρόλος του σχεδίου καθώς επίσης θα αναπτυχθούν η σύνταξη και η δομή ενός τυπικού σχεδίου μάρκετινγκ. Εκτός όμως από τη χρησιμότητα του στη μελλοντική πορεία του επιχείρησης, το Σχέδιο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας των στελεχών αυτής, στην κατεύθυνση εκπλήρωσης των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Το Σχέδιο Μάρκετινγκ μπορεί να αφορά είτε ολόκληρο τον οργανισμό, ή μεμονωμένες δραστηριότητες, προϊόντα ή και υπηρεσίες της.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)