Η επιχειρηματική διαφήμιση, προπαγάνδα ως εργαλείο επίτευξης στρατηγικών στόχων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Η επιχειρηματική διαφήμιση, προπαγάνδα ως εργαλείο επίτευξης στρατηγικών στόχων

Ζαφειρίδου, Αθηνά
Βογιατζής, Βασίλειος

Στην συγκεκριμένη εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε το τι είναι ουσιαστικά η διαφήμιση και η διαφημιστική καμπάνια, ποιους στόχους έχει και ποιους σκοπούς εξυπηρετεί. Ποιος είναι ο οικονομικός της ρόλος και τι αντίκτυπο δημιουργεί στην πραγματική οικονομία. Επιπλέον θα αναφερθούμε σε κάποιες περιπτώσεις για να κατανοήσουμε το θέμα καλύτερα. Τέλος θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα τα οποία θα έχουμε αποκομίσει από την έρευνα μας αυτή.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)