Η επίδραση του υλισμού στην συμπεριφορά του καταναλωτή

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η επίδραση του υλισμού στην συμπεριφορά του καταναλωτή

Σαρίδου, Νόννα

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η επίδραση του υλισμού στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Αναλύεται η έννοια του υλισμού, μέσα από τα σύγχρονα πλαίσια και βάσει των σύγχρονων ερευνητών που αναγνωρίζουν τον υλισμό ως ένα σύνολο πεποιθήσεων για την σημασία των υλικών κατοχών στην ζωή ενός ανθρώπου. Το καίριο ερώτημα που απασχολεί την παρούσα εργασία είναι πόσο, αυτή η πεποίθηση, επηρεάζει την συμπεριφορά του καταναλωτή. Για την διερεύνηση του βασικού αυτού ερωτήματος διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 347 ερωτηθέντες. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι ο υλισμός επηρεάζει τη συμπεριφορά του καταναλωτή βάσει των διαστάσεων του υλισμού όπως και των συναισθηματικών καταστάσεων. Σημαντικό είναι επίσης εδώ να επισημαίνουμε και τις διαφορές φύλου· μέσω της έρευνας που διεξήχθη παρατηρήθηκε ότι οι άντρες, τείνουν να έχουν περισσότερες υλιστικές τάσεις - ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την επιτυχία - σε σχέση με τις γυναίκες. Τέλος, μεταξύ των δυο μοντέλων συναισθημάτων (αρνητικό – θετικό) παρατηρείται ότι, η ευτυχία, επηρεάζει περισσότερο τα θετικά συναισθήματα, εύρημα, που συνδέεται επίσης, με την θεωρία ότι η κατανάλωση είναι τόσο σημαντική για αυτούς που μπορεί να έχουν υψηλότερες προσδοκίες και ότι μια νέα κατοχή θα φέρει επιτυχία στη ζωή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)