Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές

Σπανού, Αθανασία
Ραυτοπούλου, Σοφία

Στη παρούσα μελέτη οι συγγραφείς εστίασαν στη μελέτη του retail therapy ως μορφή συμπεριφοράς καταναλωτή. Συγκεκριμένα έδωσαν βαρύτητα στο να ορίσουν και να περιγράψουν το retail therapy, αλλά και να το συνδέσουν αρχικά θεωρητικά και μετά πρακτικά με τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, που στη παρούσα φάση βιώνει μια βαθειά οικονομική κρίση. Η μέθοδος έρευνας που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική. Συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο έρευνας το ερωτηματολόγιο, και συνολικά συλλέχθηκαν 200 απαντήσεις. Μέσω της παρούσας έρευνας διαπιστώθηκε πως από το δείγμα των 200 ατόμων, το 0% είναι retail therapy shoppers που φτάνουν στα όρια της ωνιομανίας. Μάλιστα το 4% είναι στο αντίθετο άκρο και δεν κάνουν ΚΑΘΟΛΟΥ αγορές για λόγους retail therapy. Ένα ακόμα βασικό συμπέρασμα ήταν ότι τα χαρακτηριστικά των ατόμων που τείνουν περισσότερο προς το retail therapy είναι οι γυναίκες και ειδικά αυτές που έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο.

Thesis
NonPeerReviewed

Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)