Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει ένα φάσμα δραστηριοτήτων της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας καθώς και το εμπόριο, διακίνηση, διαφήμιση, μάρκετινγκ και χρήση για το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχουν για την δημιουργία και την διάδοση της συγκεκριμένης τέχνης και έκφρασης. Περιλαμβάνει επίσης μια ιστορική αναδρομή στο τρόπο και στα μέσαπροϊόντα του πως εξελίχθηκε η μουσική βιομηχανία και τεχνολογία, επεξηγεί εξειδικευμένους όρους και δραστηριότητες που εμπορεύεται, τις αναλύει και περιλαμβάνει εξωτερικούς παράγοντες , δυνατότητες και επιλογές που σχετίζονται άμεσα με την σύγχρονη λειτουργία της. Περιέχει προτάσεις για υλοποίηση, οικονομικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό.

Thesis
NonPeerReviewed

Μουσική - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.