Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Σύγχρονο μάρκετινγκ και εμπόριο μουσικής βιομηχανίας

Τρυφωνόπουλος, Σπυρίδων

Η εργασία αυτή περιλαμβάνει ένα φάσμα δραστηριοτήτων της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας καθώς και το εμπόριο, διακίνηση, διαφήμιση, μάρκετινγκ και χρήση για το φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών που υπάρχουν για την δημιουργία και την διάδοση της συγκεκριμένης τέχνης και έκφρασης. Περιλαμβάνει επίσης μια ιστορική αναδρομή στο τρόπο και στα μέσαπροϊόντα του πως εξελίχθηκε η μουσική βιομηχανία και τεχνολογία, επεξηγεί εξειδικευμένους όρους και δραστηριότητες που εμπορεύεται, τις αναλύει και περιλαμβάνει εξωτερικούς παράγοντες , δυνατότητες και επιλογές που σχετίζονται άμεσα με την σύγχρονη λειτουργία της. Περιέχει προτάσεις για υλοποίηση, οικονομικά στοιχεία και φωτογραφικό υλικό.

Thesis
NonPeerReviewed

Μουσική - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)