H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών

Τσιπουρίδου, Μαγδαληνή

Η παρούσα ερευνητική μελέτη στοχεύει στη διερεύνηση των στάσεων και των συμπεριφορών των Ελλήνων καταναλωτών τραπεζικών υπηρεσιών σε σχέση με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που εφαρμόζουν οι τράπεζες. Ακόμα, στοχεύει στον εντοπισμό των παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν την στάση τους και τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται έννοιες όπως η ικανοποίηση, η προσήλωση, οι προθέσεις για επανάληψη αγοράς και το word-of-mouth. Γενικότερα, οι καταναλωτές του δείγματος δεν είναι ικανοποιημένοι με την τράπεζα που χρησιμοποιούν και κατ’ επέκταση δεν είναι πιστοί προς αυτή και δεν σκοπεύουν να εμπλακούν σε word-of-mouth επικοινωνία και να προβούν σε μελλοντική επανάληψη αγοράς. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι, οι καταναλωτές των τραπεζικών υπηρεσιών κατανοούν την ανάγκη των τραπεζών για μεγιστοποίηση των κερδών τους γεγονός που δεν επηρεάζει αρνητικά την ικανοποίηση που αισθάνονται. Επίσης, οι καταναλωτές των τραπεζικών υπηρεσιών παρόλο που επιθυμούν από την τράπεζά τους να προβαίνει σε ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης φιλανθρωπικού και ηθικού χαρακτήρα, δεν φαίνεται αυτό να επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την ικανοποίησή τους, την προσήλωσή τους και τις μελλοντικές τους προθέσεις για word-of-mouth και επανάληψη αγοράς των υπηρεσιών της τράπεζας που χρησιμοποιούν.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)