Brand marketing: σημασία, στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης: Coca -cola, Pepsi

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2012 (EL)
Brand marketing: σημασία, στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης: Coca -cola, Pepsi

Πατηνιώτη, Μαριάννα
Βούλγαρη, Φλώρα

Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα εργασία είναι «Brand Marketing: Σημασία, Στρατηγικές. Μελέτη περίπτωσης: Coca-Cola / Pepsi». Αρχικά, παρουσιάζονται οι θεωρητικές προσεγγίσεις των εννοιών Μάρκετινγκ, Brand, Brand Marketing και της διαδικασίας Branding. Επίσης, αναλύεται ο σκοπός του Brand Marketing και η στρατηγική Branding όσον αφορά την χρησιμότητα της στις επιχειρήσεις και την επίδραση της στους καταναλωτές. Επιπλέον, γίνεται λόγος για την έννοια, τα χαρακτηριστικά και τα είδη του εμπορικού σήματος (Brand Name), καθώς επίσης και για τον τρόπο που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της επωνυμίας του προϊόντος τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στην αγοραστική συμπεριφορά. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά για τον ρόλο και την σημασία που κατέχει το Branding / Brand Marketing στις επιχειρήσεις αλλά και στην καταναλωτική συμπεριφορά. Επιπροσθέτως, προβάλλονται και αναλύονται οι στρατηγικές του Brand Marketing, όπως και το σύστημα επικοινωνίας και προβολής ενός προϊόντος. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύεται η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε και παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης Coca-Cola. Επίσης, προβάλλεται ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας, τα στάδια και οι τεχνικές συλλογής στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν. Ακολουθεί η ανάλυση της μελέτης περίπτωσης της Coca-Cola, παρουσιάζονται δηλαδή οι στρατηγικές Brand Marketing που χρησιμοποιεί η εταιρεία, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιείται σύγκριση με την ομοιογενή επιχείρηση Pepsi. Στη σύγκριση αυτή βοήθησε η τεχνική ερωτηματολογίου και τα αποτελέσματα του. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα και παρατίθενται ορισμένες προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.