Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2012 (EN)
Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ

Στην παρούσα εργασία διερευνάται η συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα ψυχογραφικά του χαρακτηριστικά (psychographic characteristics) και την τάση του να επηρεάζεται από τις προωθητικές ενέργειες των επιχειρήσεων (deal proneness). Για τη διερεύνηση του βασικού ερωτήματος της παρούσας εργασίας διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 392 ερωτηθέντες. Η επεξεργασία των δεδομένων έγινε με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως ψυχογραφικά χαρακτηριστικά του καταναλωτή όπως η σημασία που δίνει στην ποιότητα, η τάση του να δοκιμάζει νέα προϊόντα, οι αντιλήψεις του ως προς τους οικονομικούς του περιορισμούς, ο παρορμητισμός του και η αυτοπεποίθηση του επηρεάζουν την πρόθεση του να δέχεται και να χρησιμοποιεί προωθητικές ενέργειες όπως κουπόνια, δώρα τύπου 1+1, προωθητικά φυλλάδια καταστημάτων, εκπτώσεις, διάφορα δώρα.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)