Μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής κρίσης: η αγορά του αυτοκινήτου

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής κρίσης: η αγορά του αυτοκινήτου

Κουρούπου, Ελένη

Στις μέρες μας. η οικονομία αρκετών χωρών βρίσκεται σε σύγχυση με αποτέλεσμα η αγορά να έχει επιδράσει αρνητικά από αυτή την κατάσταση που επικρατεί. Οι καταναλωτές επηρεασμένοι άμεσα αλλά και έμμεσα, έχουν γίνει πιο προσεκτικοί κατά την αγορά αγαθών και προϊόντων λόγω της ανησυχίας που επικρατεί στην χώρα. Από την μια πλευρά, οι επιχειρήσεις κλονισμένες από την αβεβαιότητα των οικονομικών συνθηκών αναζητούν λύσεις προκειμένου να μπορέσουν να επιβιώσουν στην αγορά. Στην προσπάθεια τους αυτή, ζητάνε την παρέμβαση του κράτους με σκοπό την ενίσχυση και την τόνωση του κλάδου. Η νομοθεσία σχετικά με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την αντικατάσταση τους από νέα. φιλικά προς το περιβάλλον θεωρείται ότι θα δώσει ανάσα πνοής στην καταβεβλημένη κατάσταση που υπάρχει. Με την χρήση εργαλείων του Marketing, μια επιχείρηση μπορεί να αναλύσει το εξωτερικό και το εσωτερικό της περιβάλλον, τους παράγοντες που την επηρεάζουν, τα δυνατά, τα αδύνατα σημεία, της ευκαιρίες και τις απειλές της καθώς και να αναλύσει τον ανταγωνισμό που υπάρχει μεταξύ αυτής και των άλλων επιχειρήσεων του κλάδου, έτσι ώστε με τις κατάλληλες ενέργειες να μπορέσει να αποκτήσει μεγάλο μερίδιο στην αγορά και να κερδίσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων κάτι που είναι πολύ σημαντικό με την δεδομένη οικονομία που υπάρχει.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.