Οργάνωση παγκοσμίου marketing

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Οργάνωση παγκοσμίου marketing

Μελικιώτη, Ελευθερία

Η πρόκληση για την αξιολόγηση και την επιθυμητή κατάκτηση των ξένων αγορών, είναι αδιαμφισβήτητη. Πέρα από το γεγονός της βελτίωσης του κύκλου εργασιών και της επαύξησης του επιχειρηματικού κέρδους, ο εξαγωγικός προσανατολισμός, προσφέρει άμεσα διέξοδο στην επιτυχέστερη αντιμετώπιση του εγχώριου ανταγωνισμού. Το Διεθνές Μάρκετινγκ εδώ και αρκετές δεκαετίες, έχει ξεφύγει πλέον από τα πλαίσια του οράματος και της παρακινδυνευμένης σταυροφορίας για την ανακάλυψη και κατάκτηση νέων αγορών και πιο φιλόδοξων προσδοκιών. Αποτελεί πλέον θεμιτή πρακτική και αναπόσπαστο κομμάτι μιάς επιθετικής πολιτικής εκείνων των επιχειρήσεων που έντονα πλέον έχουν κατανοήσει τη σπουδαιότητα της παγκόσμιας αγοράς, καθώς και τη σημασία της επιβίωσης τους μέσω μιας υγιούς και αποτελεσματικής ανταγωνιστικότητας των προϊόντων τους. Είναι ευχάριστη η διαπίστωση ότι οι συνεχώς αυξανόμενες προσπάθειες με προσανατολισμό το Διεθνές Μάρκετινγκ, εμπεριέχουν ένα έντονο στοιχείο «επιδημίας» στοιχείο που πιο απλοϊκά μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε σαν κολλητική ασθένεια. Η χώρα μας στις αντίξοες και επίμονες συνθήκες μέσα από τις οποίες επιζητεί ανάπτυξη και ακόμη περισσότερο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, έχει ανάγκη να περάσει από αυτή την έντονη επιδημική φάση.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)