Εφαρμογές σύγχρονου μάρκετινγκ και τεχνικές πωλήσεων για ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε.

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2008 (EL)
Εφαρμογές σύγχρονου μάρκετινγκ και τεχνικές πωλήσεων για ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε.

Γραμματικόπουλος, Σταύρος

Το σύγχρονο μάρκετινγκ και οι τεχνικές πωλήσεων βελτιώνουν κατά πολύ την επαγγελματική προσωπικότητα του κάθε επαγγελματία. Έτσι και για τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς Τ.Ε ,ειδικά σε μια περίοδο όπου διαρκώς αυξάνονται οι απαιτήσεις στην αγορά εργασίας. Στην εργασία αρχικά, δίνεται ο ορισμός του μαρκετινγκ και ορίζονται οι λειτουργίες του. Παρακάτω εξετάζεται ο ρόλος του εμπορικού σήματος και το πώς διεξάγεται η έρευνα αγοράς. Στη συνέχεια ορίζεται το διεθνές μάρκετινγκ και το βιομηχανικό μάρκετινγκ. Στο τέλος της εργασίας αναφέρονται και τα επαγγελματικά δικαιώματα των Ηλεκτρολόγων μηχανικών Τ.Ε.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Τεχνική πωλήσεων

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.