Η εφαρμογή του marketing σε επιχειρήσεις και οργανισμούς παροχής υπηρεσιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2002 (EN)
Η εφαρμογή του marketing σε επιχειρήσεις και οργανισμούς παροχής υπηρεσιών

Βαρτσάκης, Κ.

Η έννοια της υπηρεσίας είναι πολύ δύσκολο να περιγράφει πλήρως με τη βοήθεια ενός ορισμού που να είναι κοινώς αποδεκτός. Ο μεγάλος αριθμός και ποικιλία των κλάδων παροχής υπηρεσιών είναι ένας από τους λόγους που συμβάλλει σε αυτή τη δυσκολία οριοθέτησης της έννοιας της υπηρεσίας. Ως αποτέλεσμα, στις περισσότερες προσπάθειες ορισμού της υπηρεσίας είναι απαραίτητη η αναφορά συγκεκριμένων παραδειγμάτων, που όμως περιορίζουν αισθητά το εύρος και τη δυνατότητα γενικής εφαρμογής του προτεινόμενου ορισμού. Αυτό που είναι σημαντικό και που αποτελεί προϋπόθεση κατανόησης της ανάλυσης που ακολουθεί στο παρόν σύγγραμμα είναι η οριοθέτηση της έννοιας της υπηρεσίας σε σχέση με αυτή του προϊόντος. Η υπηρεσία δεν είναι κάτι το τελείως διαφορετικό από το προϊόν. Τα προϊόντα, ανάλογα με τη φύση τους μπορεί να είναι υλικά ή άυλα / υπηρεσίες. Μια υπηρεσία δηλαδή επιτελεί την ίδια βασική λειτουργία που επιτελεί κι ένα προϊόν και που δεν είναι άλλη από την παροχή φυσικών και ψυχολογικών ωφελειών. Όταν τα άυλα χαρακτηριστικά ενός τέτοιου μέσου ικανοποίησης φυσικών και ψυχολογικών αναγκών υπερτερούν των υλικών, τότε πλέον γίνεται λόγος για υπηρεσία και όχι για προϊόν.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2002


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)