Ηλεκτρονικό εμπόριο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2008 (EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο

Χατζημιχαήλ, Ανεστούλα

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός που επικρατεί στην αγορά έχει οδηγήσει πολλές επιχειρήσεις στην αναζήτηση νέων μεθόδων για την προώθηση των προϊόντων τους. Ένας από αυτούς τους τρόπους ο οποίος αποτελεί και βασικό θέμα της παρούσας εργασίας είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη νέα μεγάλη αγορά που ανοίγεται στο ευρύ κοινό χάρη του internet. Έτσι, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου γίνετε εμφανής η προσπάθεια που καταβάλλουν οι επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρει η ηλεκτρονική πληροφορία και συναλλαγή. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε γενικά στο internet και στην παρουσία του στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα δούμε πιο ειδικά την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έτσι θα κάνουμε λόγο για τη λειτουργία του, τα πλεονεκτήματα του, τις κατηγορίες του και θα αναφέρουμε μερικά στατιστικά στοιχεία για την εμφάνιση του στην Ελλάδα. Ακόμα, στο τρίτο μέρος θα αναφέρουμε για τις ηλεκτρονικές πληρωμές και την ασφάλεια των προϊόντων που προσφέρονται απαντώντας σε διάφορα εύλογα ερωτήματα. Επίσης, η μελέτη αυτή περιλαμβάνει προτάσεις για την καλή εικόνα του ηλεκτρονικού καταστήματος και συμβουλές από το marketing για την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του κυβερνοχώρου. Τέλος, η μελέτη αυτή θα ολοκληρωθεί με το πρακτικό μέρος που βασίζετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα oteshop (www.oteshop.gr) . Αυτό το τελευταίο έκτο μέρος συμπληρώνει την παραπάνω μελέτη και κάνει πιο σαφή την εικόνα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)