Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση

Γκάνα, Αργυρώ

Η συγκεκριμένη πτυχιακή πραγματεύεται το ρόλο των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης. Στην πολυσύνθετη κοινωνία μας, οι επιχειρήσεις, οι κυβερνήσεις, όλοι γενικά οι οργανισμοί, πρέπει να έχουν στο δυναμικό τους ανθρώπους οι οποίοι θα είναι σε θέση να μεταφέρουν τα μηνύματα και τις ανάγκες του οργανισμού στις διάφορες ομάδες κοινού του και που, ταυτόχρονα, θα μεταφέρουν τις ανησυχίες του κοινού πίσω στον οργανισμό. Σε ένα περιβάλλον ταχείας κοινωνικής αλλαγής, κάθε οργανισμός θα πρέπει να εξελιχθεί ή να πεθάνει. Οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων πρέπει να κατέχουν δεξιότητες επικοινωνίας και κοινωνική ευαισθησία, ώστε να είναι σε θέση να βοηθούν την επιχείρηση να προσαρμόζεται σε ένα περιβάλλον που αλλάζει διαρκώς. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν πλέον μια κρίσιμη διάσταση του διοικητικού προγραμματισμού, κατά συνέπεια οι επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων δεν είναι απλώς τεχνικοί που σχεδιάζουν και μεταδίδουν μηνύματα από τους οργανισμούς προς τις ομάδες κοινού. Όλοι οι διευθυντές αναγνωρίζουν ότι και οι ίδιοι ασκούν δημόσιες σχέσεις και, επιπλέον, βλέπουν ότι οι υπεύθυνοι δημοσίων σχέσεων θα όφειλαν να αποτελούν τμήμα της διοίκησης. Για να ανταποκριθεί σε αυτόν το διευρυμένο ρόλο, ο επαγγελματίας δημοσίων σχέσεων πρέπει να διαθέτει όλες τις παραδοσιακές-και όχι μόνο-δεξιότητες. Η ικανότητα να κατανοεί την κοινή γνώμη, να σχεδιάζει προγράμματα δημοσίων σχέσεων, να κατασκευάζει αποτελεσματικά μηνύματα για όλα τα μέσα επικοινωνίας και για όλες τις ομάδες κοινού, να αξιολογεί την αποτελεσματικότατα των ενεργειών και των προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων αποτελούν μερικές περιοχές του ταλέντου, των δεξιοτήτων και των γνώσεων που πρέπει να διαθέτει. Μια πλήρης κατανόηση των διαδικασιών επικοινωνίας καθώς και η ενασχόληση με τις μεθόδους του μάνατζμεντ είναι ιδιαίτερης σημασίας για την επιτυχή άσκηση των δημοσίων σχέσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.