Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων

Βλαστός, Στυλιανός

Σκοπός της έρευνας είναι να γίνει κατανοητό σε βάθος ανάλυσης πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επιστήμης των δημοσίων σχέσεων και πόσο δυναμικά παρεμβαίνει στη διαμόρφωση, στην διαβίωση και τελικά στην ανάπτυξη μιας μικρής ή πολύ μικρής τουριστικής επιχείρησης και συγκεκριμένα πόσο σημαντική είναι αυτή η τόσο δυνατή συνιστώσα της συγκεκριμένης επιστήμης. Το θέμα της μελέτη μας είναι η αποδοτικότητα των βασικών αρχών - και όχι μόνο- των δημοσίων σχέσεων αφού βέβαια περάσουν σε επίπεδο πράξης μέσα από τις επιχειρήσεις των ταχυεστιατορίων και πόσο αναγκαίες είναι πλέον στην εποχή μας, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για καταναλωτικό κοινό.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.