Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επιχειρηματική ανάπτυξη των μικρών και πολύ μικρών τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση των ταχυεστιατορίων

Βλαστός, Στυλιανός

Σκοπός της έρευνας είναι να γίνει κατανοητό σε βάθος ανάλυσης πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος της επιστήμης των δημοσίων σχέσεων και πόσο δυναμικά παρεμβαίνει στη διαμόρφωση, στην διαβίωση και τελικά στην ανάπτυξη μιας μικρής ή πολύ μικρής τουριστικής επιχείρησης και συγκεκριμένα πόσο σημαντική είναι αυτή η τόσο δυνατή συνιστώσα της συγκεκριμένης επιστήμης. Το θέμα της μελέτη μας είναι η αποδοτικότητα των βασικών αρχών - και όχι μόνο- των δημοσίων σχέσεων αφού βέβαια περάσουν σε επίπεδο πράξης μέσα από τις επιχειρήσεις των ταχυεστιατορίων και πόσο αναγκαίες είναι πλέον στην εποχή μας, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για καταναλωτικό κοινό.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Τουριστική ανάπτυξη

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)