Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2006 (EL)
Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση

Κουτσώνα, Αθηνά

Βασικός παράγοντας της εποχής μας σε όλους τους τομείς , από τον τομέα επιχειρήσεων, των εταιρειών, της επικοινωνίας, των μέσων ενημέρωσης , της ψυχαγωγίας μέχρι και τον τομέα της διαφήμισης είναι οι δημόσιες σχέσεις. Με αυτόν τον τελευταίο τομέα θα ασχοληθώ και θα αναλύσω σε τρεις ενότητες τις δημόσιες σχέσεις στην διαφήμιση. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μία αναφορά ειδικότερα στις δημόσιες σχέσεις και θα αναφερθώ, στην έννοια και στον ορισμό, στην αποστολή, στο περιεχόμενο, στην επικοινωνία και την ανάπτυξη, αλλά και στην αξία τους. Στην δεύτερη και κύρια ενότητα που είναι και το κύριο θέμα αυτής της εργασίας, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά. Το περιεχόμενο της διαφήμισης, τα χαρακτηριστικά των δραστηριοτήτων του προωθητικού μίγματος, η χρησιμότητα και η σημασία της. Επίσης θα αναφερθούμε στα είδη της διαφήμισης, τους κανόνες, στις κατηγορίες των μέσων επικοινωνίας και τα χαρακτηριστικά τους αλλά και στα διαφημιστικά μέσα του μέλλοντος. Στην τρίτη και τελευταία ενότητα, γίνεται αναφορά για την ιστορία της διαφήμισης, τις δημόσιες σχέσεις και την διαφήμιση, τις επιχειρήσεις με την διαφήμιση, την διαφήμιση στην Ευρώπη, επίσης γίνεται και λόγος στη οικονομική διάσταση της διαφήμισης στη Ελλάδα, τον ρόλο της στην οικονομία αλλά και στην διαφήμιση στους δύσκολούς καιρούς και στους καλούς καιρούς.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.