Δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες: η καμπάνια του Ινστιτούτου Μεταφορών για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2006 (EN)
Δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες: η καμπάνια του Ινστιτούτου Μεταφορών για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων

Κουρουνιώτης, Κωνσταντίνος
Μαραμή, Μαρία

Στην εργασία αναλύεται η διαδικασία της μαζικής επικοινωνίας, μέσα από μια εκτενή αναφορά στους παράγοντες που πρέπει να λάβει υπ’ όψιν ο σχεδιαστής μιας δημόσιας εκστρατεία. Η διαδικασία που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της έρευνας, αλλά και τα εμπόδια που συνάντησαν οι εισηγητές καταγράφονται στο παρόν κεφάλαιο. Παρουσίαση εκστρατείας «Όχι απόψε, οδηγώ».Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζεται η επικοινωνιακή εκστρατεία που υλοποίησε το Ινστιτούτο Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.) κατά τα έτη 2001-2002, για την ενημέρωση του κοινού αναφορικά με το πρόβλημα της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται τα αποτελέσματα της έρευνας των μελετητών, τα οποία περιγράφουν την κατάσταση στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια σχετικά με το πρόβλημα. Ακολουθεί αξιολόγηση της εκστρατείας του Ι.ΜΕΤ. ενώ επισημαίνονται και κάποιες προτάσεις που θεωρούν οι εισηγητές ότι θα μπορούσαν λειτουργήσουν αποτελεσματικά στην επίτευξη των στόχων της συγκεκριμένης εκστρατείας.

Thesis
NonPeerReviewed

Τροχαία ατυχήματα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)