Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2006 (EL)
Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY

Γεωργάκα, Αθανασία
Καρανικολάου, Όλγα

Το αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της μετεξέλιξης των βασικών κατευθύνσεων της Ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους. Η μελέτη διερευνά τις διαφορές που παρουσιάζονται στις διαφημίσεις στις δύο χρονικές περιόδους με βάση κοινά χαρακτηριστικά τους, τα οποία είναι κυρίως τεχνικά και κοινωνιολογικά. Πιο συγκεκριμένα για την επίτευξη του στόχου της μελέτης ακολουθήθηκε στην όλη έρευνα η παρακάτω διαδικασία: >Έγινε επιλογή των χρονικών περιόδων που θα εξετασθούν >Επιλέχθηκε το έντυπο εκείνο του περιοδικού τύπου που καλύπτει τις περιόδους της έρευνας. >Εξετάσθηκε η ιστορική εξέλιξη της διαφήμισης στην Ελλάδ >Αναλύθηκε η κοινωνικοοικονομική κατάσταση της χώρας στις εξεταζόμενες περιόδους, η οποία θεωρήθηκε ως αναγκαίο στοιχείο για την αξιολόγηση των ευρημάτων. >Εξετάσθηκε η εξέλιξη της διαφήμισης στις εξεταζόμενες περιόδους. >Εξετάσθηκαν οι επιλεχθείσες διαφημίσεις από διάφορες πλευρές και προσεγγίσεις, όπως: Από κοινωνιολογική πλευρά (πρότυπα πολιτισμικών αξιών, δημιουργία προτύπων, το πρότυπο του άνδρα και της γυναίκας). Από σημειολογική πλευρά (ποια είναι η σημασία της εικόνας στη διαφήμιση, πως χρησιμοποιείται). Από επικοινωνιακή πλευρά (με προσέγγιση στη μελέτη του νοήματος, της δομής, της μορφής και του περιεχομένου της). Από εικαστική πλευρά (σκηνικά αντικείμενα και σκηνικό). >Οι διαφημίσεις ταξινομήθηκαν με βάση: ^ Τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους Τα κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά τους ^ Την χρονική περίοδο της δημοσίευσής τους. >Έγινε η αξιολόγηση των ευρημάτων της ταξινόμησης >Διατυπώθηκαν τα συμπεράσματα της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.