Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου

Αλεβίζου, Ηλέκτρα

Στην συγκεκριμένη εργασία θεωρείται το ραδιόφωνο όχι μόνο ως μέσο αλλά κυρίως ως μία αγορά όπου οι ανταγωνιστικές εταιρίες-ραδιοφωνικοί σταθμοί, προσπαθούν να ορθοποδήσουν και να αποκοτήσουν την καλύτερη δυνατή σχέση με το κοινό-ακροατήριό τους. Επιπλέον γίνεται προσπάθεια να εντοπιστεί εάν και πόση σύγχυση επικρατεί στην έννοια των συγκεκριμένων εργαλείων. Τέλος παρότι θεωρείται ότι τα μέσα θα πρέπει να λειτουργούν με βάση την σωστή πληροφόρηση και ψυχαγωγία του κοινού.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Ραδιόφωνο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.