Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ραδιόφωνο. Εξέλιξη του εμπορικού ραδιοφώνου

Αλεβίζου, Ηλέκτρα

Στην συγκεκριμένη εργασία θεωρείται το ραδιόφωνο όχι μόνο ως μέσο αλλά κυρίως ως μία αγορά όπου οι ανταγωνιστικές εταιρίες-ραδιοφωνικοί σταθμοί, προσπαθούν να ορθοποδήσουν και να αποκοτήσουν την καλύτερη δυνατή σχέση με το κοινό-ακροατήριό τους. Επιπλέον γίνεται προσπάθεια να εντοπιστεί εάν και πόση σύγχυση επικρατεί στην έννοια των συγκεκριμένων εργαλείων. Τέλος παρότι θεωρείται ότι τα μέσα θα πρέπει να λειτουργούν με βάση την σωστή πληροφόρηση και ψυχαγωγία του κοινού.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Ραδιόφωνο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)