Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών

Γεωργιάδου, Ευαγγελία

Στην εργασία εξετάζεται η σχέση των ηλεκτρονικών αγορών και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)