Web marketing: εξέλιξη και νέες τεχνολογίες ενάντια στα καινούργια δεδομένα της παγκόσμιας κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Web marketing: εξέλιξη και νέες τεχνολογίες ενάντια στα καινούργια δεδομένα της παγκόσμιας κρίσης

Καραντιάκου, Ουρανία

Η εργασία διαπραγματεύεται την δυνατότητα των επιχειρήσεων να προωθούνται μέσα από το διαδίκτυο με διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ, σε συνδυασμό της επίδρασης των νέων τεχνολογιών με την αγορά. Γίνεται αναφορά στο πως δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε το διαδίκτυο, οι εφαρμογές και οι δυνατότητες του καθώς και οι κίνδυνοι που εγκυμονούν κατά την χρήση του. Επίσης, αναλύονται οι μορφές και τα εργαλεία του web marketing που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση των ιστοσελίδων. Καταλήγοντας, παρουσιάζεται ο ορισμός, η δομή και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τον σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως επίσης, τα είδη του τρόπου συναλλαγών που διατίθενται για την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.