Ανάπτυξη και χρήση των social media από ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2013 (EL)
Ανάπτυξη και χρήση των social media από ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας

Ζουμπαρίδης, Γεώργιος

Στα πλαίσια αυτής της πτυχιακής εργασίας ορίζεται το νέο τοπίο επικοινωνίας και μάρκετινγκ μέσα από τις χρήσεις των κοινωνικών μέσων στον τομέα της γαλακτοβιομηχανίας και μελετάται η αποδοτικότητά τους. Καθώς τα γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα είναι από τις πλέον απαραίτητες ομάδες τροφών, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύονται τα βασικά χαρακτηριστικά του κλάδου και πιο συγκεκριμένα το προφίλ των ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών, τα είδη των γαλακτοκομικών προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα όπως επίσης και η προώθηση των προϊόντων αυτών τόσο στην Ε.Ε όσο και στην Μεσογειακή αγορά. Στο δεύτερο κεφάλαιο ορίζονται οι κατηγορίες των κοινωνικών μέσων οι οποίες υφίστανται αυτή τη στιγμή στον διαδικτυακό χώρο και αναλύονται οι ευκαιρίες που μπορούν να δημιουργηθούν από την χρήση τους καθώς και οι στόχοι που δύναται να επιτευχθούν από την εκάστοτε γαλακτοβιομηχανία. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση των εταιριών με τα κοινωνικά μέσα και τα σημαντικά οφέλη του social media marketing όπως η κατεύθυνση της επιχείρησης σε αγορά με πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό χωρίς να υπάρχει κάποιος γεωγραφικός περιορισμός ενώ η πληροφορία μεταδίδεται εύκολα και ταχύτατα βελτιώνοντας την επικοινωνία μεταξύ της επιχείρησης και των καταναλωτών και επιτρέπει τη δημιουργία ισχυρού brand name. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι τρόποι εφαρμογής και η αποδοτικότητα των social media και γίνεται προσπάθεια για την επιλογή του καλύτερου κοινωνικού μέσου κατά τη σύγκριση των διαφόρων κοινωνικών δικτύων και προβάλλονται τα αποτελέσματά τους. Για να γίνει όμως τελική επιλογή ενός συγκεκριμένου μέσου απαιτείται πολύς χρόνος και μεθοδική έρευνα από την εμπλεκόμενη εταιρία. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο εξάγονται κάποια χρήσιμα συμπεράσματα από τη μελέτη της παρούσης διπλωματικής εργασίας. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι το γεγονός ότι όσες επιχειρήσεις αδρανούν στον τομέα του social media marketing δεν θα έχουν να αναμενόμενα επικερδή αποτελέσματα στην τόσο ανταγωνιστική σημερινή κατάσταση της αγοράς. Ο στόχος της παρούσης μελέτης είναι η επιλογή του καταλληλότερου κοινωνικού μέσου ώστε οι ελληνικές εταιρίες που θα τα χρησιμοποιήσουν να διαμορφώσουν αναλόγως το επόμενο επενδυτικό και επιχειρηματικό τους βήμα τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στη διεθνή αγορά.

Thesis
NonPeerReviewed

Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.