Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Διαφήμιση μέσω κοινωνικών δικτύων

Αργείτης, Κωνσταντίνος

Στην παρούσα εργασία θα δούμε ότι η κοινωνική δικτύωση έχει προωθήσει καινούριους τρόπους επικοινωνίας και διαμοίραση πληροφοριών. Όταν μιλάμε για κοινωνική δικτύωση, χρησιμοποιούνται συνήθως ιστοσελίδες. Οι ιστοσελίδες αυτές είναι γνωστές ως κοινωνικά δίκτυα και χρησιμοποιούνται τακτικά από εκατομμύρια χρήστες. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε και θα διαμορφώσουμε άποψη για γενικούς όρους και πως συσχετίζονται με τα κοινωνικά δίκτυα , όπως η διαφήμιση , η επικοινωνία και το μάρκετινγκ , ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μέσω του διαδικτύου . Επίσης θα δούμε το πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει μια διαφήμιση και τα κέρδη που μπορούν να προσκομίσουν οι επιχειρήσεις και πόσο μάλλον οι ελληνικές μέσω διαδικτύου. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναλύσουμε και θα δούμε πως αναπτύχθηκαν τα κοινωνικά δίκτυα και πόσο επικερδής μπορεί να είναι μια επιχείρηση αν επενδύσει να διαφημιστεί σε ένα κοινωνικό δίκτυο . Ποια λάθη πρέπει να αποφύγει και ποιες επιδράσεις μπορεί να έχει . Ακόμα θα εστιάσουμε στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του σήμερα, το facebook και στο τι μπορούμε να προσκομίσουμε από αυτό.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.