SMS: μάρκετινγκ

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
SMS: μάρκετινγκ

Ατσαλάκης, Αλκιβιάδης-Κοσμάς

Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παραθέσει το κατάλληλο υπόβαθρο γύρω από το sms marketing, τόσο μέσω της βιβλιογραφικής ανάλυσης, όσο και μέσω της εμπειρικής εξέτασης, με τη μελέτη των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση yoursms. και μέσω της ανάλυσης ερωτηματολογίων που σκοπό έχουν να διερευνήσουν τις στάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και να εξετάσουν το βαθμό εμπιστοσύνης τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το sms marketing αναπτύσσεται διαρκώς, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η τεχνολογία των γραπτών μηνυμάτων από τη δεκαετία του 1990 κι έπειτα άρχισε να αναπτύσσεται. Σήμερα, τόσο οι επιχειρήσεις, όσο και οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν αποδεχθεί αυτή την υπηρεσία, θεωρώντας πως παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα. Όμως, από την πλευρά των καταναλωτών δεν εκλείπουν και τα προβλήματα, όπως η αποστολή μη εξατομικευμένου περιεχομένου και η προστασία του απορρήτου των στοιχείων τους. Το sms marketing έχει ακόμα αρκετές προοπτικές ανάπτυξης, δεδομένου ότι το κοινό δε βρίσκεται ακόμη στη φάση της πλήρους αποδοχής του και δε δείχνει εμπιστοσύνη σε αγορές μέσω τρίτων μερών πέρα από τους παρόχους της κινητής τηλεφωνίας τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.