Στρατηγικές e-marketing ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Στρατηγικές e-marketing ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών

Δαμόπουλος, Ελευθέριος

Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τριών κορυφαίων γαλακτοβιομηχανιών στην Ελλάδα, των: Vivartia(ΔΕΛΤΑ), ΦΑΓΕ και ΟΛΥΜΠΟΣ. Επίσης, στόχος υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, του κοινωνικού διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά παίζουν κατά τις αποφάσεις μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και στις ηλεκτρονικές τους στρατηγικές και πλάνα μάρκετινγκ. Η παρουσίαση των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν στις ιστοσελίδες τους, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιούν, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως και οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν τα πλέον σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τους. Επιπλέον, οι εταιρίες έχουν υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)