Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking

Κετίκογλου, Ιωάννα

Η παρούσα διπλωματική εργασία σας εισάγει στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε πρώτο επίπεδο επεξηγεί ορισμούς και έννοιες και αποσαφηνίζει κάποιους όρους. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ των social media και των επιχειρήσεων καθώς και τα οφέλη που έχουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση αυτών. Αμέσως μετά ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο, στο οποίο γίνεται σύγκριση δύο profile facebook δύο επιχειρήσεων από τον κλάδο των οινοποιιών. Έτσι, από τις ενέργειες που πράττει η κάθε επιχείρηση μέσα από τη σελίδα της δημιουργεί και την ανάλογη αναγνωσιμότητα και βοηθά στο τέλος να μας οδηγήσουν στα τελικά συμπεράσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.