Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Μείγμα μάρκετινγκ στον τομέα social networking

Κετίκογλου, Ιωάννα

Η παρούσα διπλωματική εργασία σας εισάγει στον κόσμο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε πρώτο επίπεδο επεξηγεί ορισμούς και έννοιες και αποσαφηνίζει κάποιους όρους. Έπειτα στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ των social media και των επιχειρήσεων καθώς και τα οφέλη που έχουν οι επιχειρήσεις από τη χρήση αυτών. Αμέσως μετά ακολουθεί το τρίτο κεφάλαιο, στο οποίο γίνεται σύγκριση δύο profile facebook δύο επιχειρήσεων από τον κλάδο των οινοποιιών. Έτσι, από τις ενέργειες που πράττει η κάθε επιχείρηση μέσα από τη σελίδα της δημιουργεί και την ανάλογη αναγνωσιμότητα και βοηθά στο τέλος να μας οδηγήσουν στα τελικά συμπεράσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)