Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2012 (EL)
Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής

Κώνστας, Σωτήρης

Η αισθητική γίνεται ένα ολοένα και πιο σημαντικό κριτήριο σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές αξιολογούν και διακρίνουν τα προϊόντα μεταξύ του και βάσει στην οποία στηρίζουν τις αποφάσεις τους. Αναγνωρίζοντας αυτήν την αυξανόμενη τάση, αρκετοί ερευνητικές καταναλωτών πραγματοποίησαν έρευνες ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών σήμερα. Ξεχωριστή έρευνα για το ρόλο της αισθητικής σήμερα δεν υπάρχει. Ακόμα και η έννοια η αισθητικής γίνεται αντιληπτή από τους ερευνητές με διαφορετικό τρόπο. Για κάποιους σημαίνει ομορφιά, πρόκληση ενδιαφέροντος, καλλιτεχνική έλξη, ευχάριστο στις αισθήσεις, ή κάποιος συνδυασμός των άνω. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι το μάρκετινγκ αισθητικής έχει τέσσερις στόχους: - Να παρέχει βασικές αναλύσεις για την αισθητική και το σχεδίασμά ταυτότητας - Να παρέχει ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη διαχείριση της αισθητικής - Να βοηθά στην εξοικείωση των μάνατζερ με την στρατηγική σκέψη περί αισθητικής - Να βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των μάνατζερ και των σχεδιαστών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.