Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Πολιτιστικές και οικονομικές διαστάσεις του μάρκετινγκ στον τομέα της αισθητικής

Κώνστας, Σωτήρης

Η αισθητική γίνεται ένα ολοένα και πιο σημαντικό κριτήριο σύμφωνα με το οποίο οι καταναλωτές αξιολογούν και διακρίνουν τα προϊόντα μεταξύ του και βάσει στην οποία στηρίζουν τις αποφάσεις τους. Αναγνωρίζοντας αυτήν την αυξανόμενη τάση, αρκετοί ερευνητικές καταναλωτών πραγματοποίησαν έρευνες ως προς τη συμπεριφορά των καταναλωτών σήμερα. Ξεχωριστή έρευνα για το ρόλο της αισθητικής σήμερα δεν υπάρχει. Ακόμα και η έννοια η αισθητικής γίνεται αντιληπτή από τους ερευνητές με διαφορετικό τρόπο. Για κάποιους σημαίνει ομορφιά, πρόκληση ενδιαφέροντος, καλλιτεχνική έλξη, ευχάριστο στις αισθήσεις, ή κάποιος συνδυασμός των άνω. Γενικά μπορούμε να πούμε ότι το μάρκετινγκ αισθητικής έχει τέσσερις στόχους: - Να παρέχει βασικές αναλύσεις για την αισθητική και το σχεδίασμά ταυτότητας - Να παρέχει ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη διαχείριση της αισθητικής - Να βοηθά στην εξοικείωση των μάνατζερ με την στρατηγική σκέψη περί αισθητικής - Να βελτιώνει την επικοινωνία μεταξύ των μάνατζερ και των σχεδιαστών.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)