Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας

Τσιλιγγίρης, Γεώργιος

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση των καινοτομιών και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ελληνική αγορά μπύρας. Πιο συγκεκριμένα, προβαίνουμε στο να παρουσιάσουμε τα κύρια συστατικά της καινοτομίας των επιχειρήσεων και των χαρακτηριστικών του ανταγωνισμού. Επιπροσθέτως, η μελέτη αποσκοπεί στην παρουσίαση καινοτόμων κατηγοριών μπύρας που έχουν παραχθεί στην Ελλάδα από εγχώριες Ζυθοποιίες. Προκειμένου να επιτευχθεί η συγκεκριμένη μελέτη πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της διαδικτυακής, κυρίως, βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από τα site των εταιρειών που παράγουν μπύρα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μπύρα, Βιομηχανία της - Ελλάδα - Έρευνα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.