Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Καινοτομία και ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά μπύρας

Τσιλιγγίρης, Γεώργιος

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η παρουσίαση των καινοτομιών και του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην ελληνική αγορά μπύρας. Πιο συγκεκριμένα, προβαίνουμε στο να παρουσιάσουμε τα κύρια συστατικά της καινοτομίας των επιχειρήσεων και των χαρακτηριστικών του ανταγωνισμού. Επιπροσθέτως, η μελέτη αποσκοπεί στην παρουσίαση καινοτόμων κατηγοριών μπύρας που έχουν παραχθεί στην Ελλάδα από εγχώριες Ζυθοποιίες. Προκειμένου να επιτευχθεί η συγκεκριμένη μελέτη πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της διαδικτυακής, κυρίως, βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από τα site των εταιρειών που παράγουν μπύρα.

Thesis
NonPeerReviewed

Μπύρα, Βιομηχανία της - Ελλάδα - Έρευνα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)