Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας

Σακελλαρίου, Αθανάσιος

Η παρούσα εργασία αποβλέπει στην ανάλυση της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι τα από τα σημαντικότερα τμήματα του κλάδου των τροφίμων και κατατάσσονται στη δεύτερη θέση μετά το κρέας και τα αλλαντικά. Η ελληνική αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η κατανάλωσή τους παρουσιάζει σταθερή αύξηση. Παρατηρείται μια συνεχής εξέλιξη στη διαδικασία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων κυρίως λόγω των αλλαγών που παρατηρούνται στην καταναλωτική συμπεριφορά. Η διαφημιστική υποστήριξη των προϊόντων είναι ένας παράγοντας που κατευθύνει τη ζήτηση γαλακτοκομικών προϊόντων προς συγκεκριμένα εμπορικά σήματα της αγοράς. Μεγάλες εταιρείες δαπανούν τεράστια ποσά στη διαφήμιση και στο Marketing, με στόχο τον επηρεασμό των καταναλωτών και την αύξηση του κέρδους. Η ζήτηση είναι πολύ ευμετάβλητη και επηρεάζεται από πολλούς και διάφορους παράγοντες.

Thesis
NonPeerReviewed

Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.