Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2014 (EL)
Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Ντάλλα, Αγγελική

Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στην σημασίας της βιομηχανίας Τροφίμων και ποτών καθώς επίσης παραθέτει στοιχεία για την κατανάλωση τροφίμων διαχρονικά. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύει το πακέτο προσφοράς μάρκετινγκ την συσκευασία την τιμή την μάρκα καθώς επίσης και τους τρόπους διανομής του προϊόντος. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, μας δίνει τον ορισμό, αναλύει πως οικοδομείται μια στρατηγική μάρκετινγκ στον κλάδο προϊόντων διατροφής εν μέσω κρίσης, τους άξονες μιας στρατηγικής μάρκετιγκ σε επιχείρηση τροφίμων, αναφέρεται επίσης στην ανάλυση και τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, καθώς επίσης στην υλοποίηση και στην οργάνωση του μάρκετινγκ. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τους τρόπους πως επιτυγχάνονται οι όγκοι πώλησης ενός προϊόντος και συμπεριφοράς των καταναλωτών , αναφέρεται επίσης στους τρόπους προώθησης των προϊόντων διατροφής τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές και την αποδοτικότητα. Η εργασία θα κλείσει με το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο που αναφέρεται στην επισκόπηση μεγάλων εταιρειών.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μάρκετινγκ
Κλάδος τροφίμων

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.