Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Στρατηγικές μάρκετινγκ ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Ντάλλα, Αγγελική

Το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αναφέρεται στην σημασίας της βιομηχανίας Τροφίμων και ποτών καθώς επίσης παραθέτει στοιχεία για την κατανάλωση τροφίμων διαχρονικά. Το δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας αναλύει το πακέτο προσφοράς μάρκετινγκ την συσκευασία την τιμή την μάρκα καθώς επίσης και τους τρόπους διανομής του προϊόντος. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ, μας δίνει τον ορισμό, αναλύει πως οικοδομείται μια στρατηγική μάρκετινγκ στον κλάδο προϊόντων διατροφής εν μέσω κρίσης, τους άξονες μιας στρατηγικής μάρκετιγκ σε επιχείρηση τροφίμων, αναφέρεται επίσης στην ανάλυση και τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, καθώς επίσης στην υλοποίηση και στην οργάνωση του μάρκετινγκ. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τους τρόπους πως επιτυγχάνονται οι όγκοι πώλησης ενός προϊόντος και συμπεριφοράς των καταναλωτών , αναφέρεται επίσης στους τρόπους προώθησης των προϊόντων διατροφής τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές και την αποδοτικότητα. Η εργασία θα κλείσει με το πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο που αναφέρεται στην επισκόπηση μεγάλων εταιρειών.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μάρκετινγκ
Κλάδος τροφίμων

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)