Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD)

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2010 (EL)
Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD)

Μουζενιτίδης, Αλέξιος

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται δικαιολογημένα ως ηλεκτρονική. Ξεκίνησε πριν από πολλές δεκαετίες δειλά-δειλά με εφευρέσεις όπως αυτές του τηλεφώνου, των COMPUTERS και των VIDEO. Τα διλήμματα που ακολούθησαν από τη χρήση τους προβάλλουν αμείλικτα. Είναι ξεκάθαρο ότι κινδυνεύουμε από την εμπορευματοποίηση και την εισβολή στην προσωπική μας ζωή. Προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η προστασία αφενός του ατόμου και η πρόοδος του συνόλου της κοινωνίας αφετέρου, χωρίς να αμελούμε την τεχνολογία. Η DAAD (Ψηφιακή Αμφίδρομη Διαφήμιση) κάνει χρήση όλων των μοντέρνων τεχνολογιών διαφήμισης όπως θα παρουσιασθούν κατωτέρω. Αναλύοντας αυτές έστω και χωρίς να το θέλουμε νιώθουμε καταλυτική την παρουσία του Αμερικανού Συγγραφέα RAY BRADBURY αλλά και του γνωστού Δόκτορος GOEBELS. Ο Αμερικανός μέσα από τα έργα του, ειδικά το «FARHENHEIT 451» παρουσίασε τα τεχνολογικά μέσα 3 δεκαετίες πριν αυτά τελικά καταστούν πραγματικότητα ενώ ο Γερμανός ανέλυσε επιστημονικά και εν πολλοίς κυνικά τους στόχους και τις μεθόδους, την ουσία εν τέλει, της διαφήμισης-προπαγάνδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.